Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС    0 800 501 007

Новини

27 листопада 2014 | Про заміну посилених сертифікатів центрального шлюзу приймання електронної звітності ДФС

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що з 01.12.2014:

підписання повідомлень ДФС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису:

ДФС ОТРИМАНО_1.cer.

зашифрування повідомлень на ДФС (звітність, договори, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:

ДФС ОТРИМАНО_2.cer.


Джерело: »»

24 листопада 2014 | До уваги клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів

З метою належного інформування клієнтів, у тому числі якісної підготовки платниками податків реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису та недопущення дублювання інформації на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів, розділи «Форми документів» та «Зразки заповнення» видалені.

Форми документів та зразки заповнення можна завантажити в оновленому розділі «Реєстрація користувачів (форми документів та зразки заповнення)».

14 листопада 2014 | Про внесення змін до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів

Шановні клієнти!

На виконання вимог наказу Міністерства юстиції України, Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 11.08.2014 №1312/5/377 «Про затвердження Тимчасового порядку спрощеної ідентифікації юридичних осіб акредитованими центрами сертифікації ключів» (далі – Тимчасовий порядок), з метою забезпечення захисту прав та законних інтересів юридичних осіб, зареєстрованих на територіях Донецької або Луганської областей та у зв’язку із соціально-політичною ситуацією, що склалась в цих областях внесено відповідні зміни до Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів, які можна переглянути у розділі Регламент роботи.

Отримати послуги електронного цифрового підпису за спрощенною процедурою ідентифікації зможуть тільки юридичні особи зареєстровані на територіях Донецької або Луганської областей, установчі документи яких втрачено, після набуття чинності Змін до Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів (з 24.11.2014).

Додатково повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 11.11.2014 №33, з урахуванням вимог Тимчасового порядку та Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів (зі змінами), затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).

Більш детальну інформацію можна переглянути тут»

14 листопада 2014 | Про затвердження нових реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 11.11.2014 №33 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, які набудуть чинності 24 листопада 2014 року.

До цього часу віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД будуть прийматись форми попереднього зразку.

Нові форми реєстраційних документів ви можете завантажити тут»

04 листопада 2014 | Обов’язкова реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) з 1 січня 2015 року

Шановні клієнти!

З 1 січня 2015 року набирають чинність норми Закону України
від 31 липня 2014 року №1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», у зв’язку з чим всі платники ПДВ зобов’язані реєструвати податкові накладні у ЄРПН незалежно від суми.

За повідомленням учасника Меморандуму* – компанії «АйФін» для забезпечення можливості електронного адміністрування податку на додану вартість для клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів у сервісі iFin Zvit реалізовані наступні безкоштовні можливості:


  • створення електронних податкових накладних;

  • імпорт електронних податкових накладних з інших програм;

  • подання та гарантована реєстрація електронних податкових накладних в ЄРПН;

  • отримання даних про наявність електронних податкових накладних в ЄРПН.


Сервіс iFin Zvit призначений для подання платниками податків електронної звітності до податкових органів, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України з використанням електронного цифрового підпису АЦСК ІДД Міндоходів.

Детальну інформацію про сервіс iFin Zvit можна переглянути за посиланням https://www.ifin.ua/


* - Меморандум щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу

12 серпня 2014 | Про оновлення Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів


Шановні клієнти!

Для впорядкування процесу отримання усіма категоріями клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів, витяг з якого можна завантажити/переглянути у розділі «Регламент роботи».

Зокрема, Регламент АЦСК ІДД Міндоходів доповнено переліком документів, для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, конкретизований порядок реєстрації, введена окрема частина, що передбачає порядок реєстрації державних установ, підприємств, організацій. Внесені зміни до процедур та механізмів обслуговування посилених сертифікатів тощо.

Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів набуде чинності через десять календарних днів з дня її розміщення (публікації) на цьому ресурсі (з 22.08.2014), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до чинного Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів.

Переглянути архів
Актуально
Про заміну посилених сертифікатів центрального шлюзу приймання електронної звітності ДФС

До уваги клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів