Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів    0 800 501 007

Новини

17 липня 2014 | Нова форма Заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа


Шановні клієнти!

Для впорядкування процесу отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів оновлено форму «Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа», яку можна завантажити з вкладки «Скасування» розділу «Блокування, поновлення, скасування сертифікатів».

З 18.07.2014 «Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа» попереднього зразка прийматись до розгляду не буде.

16 липня 2014 | До уваги клієнтів Донецької та Луганської областей


Шановні клієнти!

У зв’язку з проведенням антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей та з метою збереження життя і здоров’я працівників відповідним наказом ІДД Міндоходів встановлено тимчасовий простій у роботі окремих пунктів реєстрації АЦСК ІДД Міндоходів.

Однак, послуги електронного цифрового підпису можна отримати в представництвах АЦСК ІДД Міндоходів, розташованих в інших населених пунктах.

Перелік представництв та режим їх роботи можна переглянути тут.

19 червня 2014 | До уваги клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів

До уваги клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів (юридичних та фізичних осіб), які отримали послуги електронного цифрового підпису на території Луганської та Донецької областей!

Повідомляємо, що скасування сформованих посилених сертифікатів може бути здійснено в будь-якому представництві АЦСК ІДД Міндоходів відповідно до встановленого Регламентом порядку.

У разі, якщо подати заяву на скасування посилених сертифікатів у зазначеному порядку неможливо через втрату реєстраційних та інших документів, на підставі яких вони були сформовані, власник посилених сертифікатів має право звернутись до представництв АЦСК ІДД Міндоходів з заявою про скасування його посилених сертифікатів у зв’язку з компрометацію особистих ключів.

Встановлення власника посилених сертифікатів буде здійснюватись за паспортом громадянина України та копією картки платника податків (за її наявності).

Перелік представництв АЦСК ІДД Міндоходів розміщено тут.

Адміністратори реєстрації представництв АЦСК ІДД Міндоходів допоможуть вам оформити відповідне звернення та нададуть необхідні консультації.

10 червня 2014 | Запроваджено оновлені форми реєстраційних документів

У зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів.

Використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів з 16.06.2014 року є обов’язковим.

До завершення перехідного періоду (з 06.06.2014 до 16.06.2014 року) допускається використання старих форм реєстраційних документів.

Завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна за посиланнями:

- юридична особа

- фізична особа – підприємець

- фізична особа

- філії та представництва юридичної особи приватного права

- іноземні представництва

- органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності

Також, для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД Міндоходів, в реєстраційних документах необхідно обов’язково зазначити контактний номер телефону та адресу електронної пошти.

25 квітня 2014 | Кількість клієнтів зростає

З початку створення АЦСК ІДД Міндоходів надано послуги електронного цифрового підпису майже 1,3 млн. клієнтам та сформовано близько 2,4 млн. посилених сертифікатів, у тому числі з початку 2014 року надано послуги 341 тис. клієнтам та сформовано майже 970 тис. посилених сертифікатів.

Найбільшим попитом електронний сервіс, як і раніше, користується у фізичних осіб (250 тис. осіб, що становить майже 75 % від загальної кількості клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів).

15 квітня 2014 | Про строк чинності посилених сертифікатів посадових осіб митних органів

Шановні клієнти!


З метою недопущення призупинення оформлення вантажів, що мало місце в окремих митницях Міндоходів через закінчення строку чинності посилених сертифікатів посадових осіб, всім працівникам митних органів Міндоходів, які отримали послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів, необхідно самостійно контролювати строк чинності власних посилених сертифікатів та заздалегідь подбати про формування нових.

Контактну інформацію про віддалені пункти реєстрації зазначено тут

02 квітня 2014 | Онлайн сервіс «iFin Zvit»

У розділі «Програмне забезпечення для звітності» оновлено інформацію про можливості онлайн сервісу «iFin Zvit».

Детальну інформацію можна дізнатися тут

Переглянути архів
Актуально
Нова форма Заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа

До уваги клієнтів Донецької та Луганської областей