Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС
                                          Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС     0 800 501 007

Новини

27 березня 2015 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з проведенням 28.03.2015 регламентних робіт на серверах програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС в період з 9 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. доступ клієнтів до електронних сервісів центру буде обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

23 березня 2015 | Про внесення змін до форми Договору про надання послуг електронного цифрового підпису

Шановні клієнти!


Повідомляємо, що на виконання Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903, Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 та Положення про порядок розроблення, виробництва та експлуатації засобів криптографічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 20.07.2007 №141 внесено зміни до форми Договору про надання послуг електронного цифрового підпису.

Переглянути нову форму Договору про надання послуг електронного цифрового підпису можна за цим посиланням ».

20 березня 2015 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!


У зв’язку з проведенням 21.03.2015 регламентних робіт на серверах програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС в період з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. доступ для клієнтів до електронних сервісів центру буде обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

18 березня 2015 | Про оновлений порядок надання послуг ЕЦП

Шановні клієнти!


Нагадуємо, що у зв’язку з набранням чинності нової редакції Регламенту АЦСК ІДД ДФС діє оновлений порядок отримання послуг електронного цифрового підпису.

Так, при заповненні реєстраційних документів заявнику необхідно зазначати свої контактні дані, зокрема контактний номер телефону та діючу електронну адресу, які дозволяють зв’язатися з ним (п. 5.1 Регламанту АЦСК ІДД ДФС).

Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача (п. 5.1 Регламанту АЦСК ІДД ДФС).

Ненадання контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси, а також ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів (у разі звернення довіреної особи) є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

Для уникнення непорозумінь та економії власного часу до початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС вам необхідно обов’язково ознайомитись з умовами Договору про надання послуг ЕЦП та Регламентом АЦСК ІДД ДФС.

20 лютого 2015 | Про затвердження Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!

У зв’язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – ІДД Міндоходів) та створенням Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС), який є правонаступником усіх прав та обов’язків ІДД Міндоходів, змінено найменування Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів на Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) та пройдено процедуру акредитації (свідоцтво про акредитацію центру сертифікації ключів серії А №30).

Крім того, розроблено та затверджені – нова редакція Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису (наказ ІДД ДФС від 17.02.2015 №15), що набудуть чинності 02 березня 2015 року.

Форми за попереднім зразком приймаються віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 02 березня 2015 року.

Нові форми реєстраційних документів ви можете завантажити за цим посиланням

26 грудня 2014 | Про акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Шановні клієнти!


Повідомляємо, що 25 грудня 2014 року о 09:00 відбулося засідання постійно діючої комісії з акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів.

За результатами засідання комісією винесено рішення рекомендувати центральному засвідчувальному органу здійснити акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та видати акредитованому центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС відповідне свідоцтво.

04 листопада 2014 | Обов’язкова реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) з 1 січня 2015 року

Шановні клієнти!

З 1 січня 2015 року набирають чинність норми Закону України
від 31 липня 2014 року №1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», у зв’язку з чим всі платники ПДВ зобов’язані реєструвати податкові накладні у ЄРПН незалежно від суми.

За повідомленням учасника Меморандуму* – компанії «АйФін» для забезпечення можливості електронного адміністрування податку на додану вартість для клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів у сервісі iFin Zvit реалізовані наступні безкоштовні можливості:


  • створення електронних податкових накладних;

  • імпорт електронних податкових накладних з інших програм;

  • подання та гарантована реєстрація електронних податкових накладних в ЄРПН;

  • отримання даних про наявність електронних податкових накладних в ЄРПН.


Сервіс iFin Zvit призначений для подання платниками податків електронної звітності до податкових органів, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України з використанням електронного цифрового підпису АЦСК ІДД Міндоходів.

Детальну інформацію про сервіс iFin Zvit можна переглянути за посиланням https://www.ifin.ua/


* - Меморандум щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу

12 серпня 2014 | Про оновлення Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів


Шановні клієнти!

Для впорядкування процесу отримання усіма категоріями клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів, витяг з якого можна завантажити/переглянути у розділі «Регламент роботи».

Зокрема, Регламент АЦСК ІДД Міндоходів доповнено переліком документів, для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, конкретизований порядок реєстрації, введена окрема частина, що передбачає порядок реєстрації державних установ, підприємств, організацій. Внесені зміни до процедур та механізмів обслуговування посилених сертифікатів тощо.

Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів набуде чинності через десять календарних днів з дня її розміщення (публікації) на цьому ресурсі (з 22.08.2014), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до чинного Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів.

Переглянути архів
Актуально
Про проведення регламентних робіт

Про внесення змін до форми Договору про надання послуг електронного цифрового підпису