Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС
                                          Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС     0 800 501 007

Новини

13 серпня 2015 | До уваги розробників та експлуатантів програмного забезпечення (електронних онлайн сервісів), які здійснюють централізований доступ до сервісів АЦСК ІДД ДФС

Шановні коллеги!

З метою організації оптимальної взаємодії ваших програмних комплексів (онлайн сервісів) з АЦСК ІДД ДФС та забезпечення комфортних умов використання послуг електронного цифрового підпису усім клієнтам АЦСК ІДД ДФС, просимо вас направити на електронну адресу inform@acskidd.gov.ua наступну інформацію:


  • найменування компанії (установи);

  • опис програмного комплексу (онлайн сервісу), який взаємодіє з сервісами АЦСК ІДД ДФС (із зазначенням ІР-адрес);

  • контактні дані осіб, які уповноважені взаємодіяти з АЦСК ІДД ДФС (ПІБ, посада, контактний номер телефону та адресу електронної скриньки).

04 червня 2015 | Про внесення змін до форми Договору про надання послуг електронного цифрового підпису

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що у зв’язку із кадровими змінами в керівництві Інформаційно-довідкового департаменту ДФС внесено зміни до форми Договору про надання послуг електронного цифрового підпису.

Переглянути нову форму Договору про надання послуг електронного цифрового підпису можна за цим посиланням

15 травня 2015 | Розроблено відеоінструкції по блокуванню та скасуванню посилених сертифікатів за електронним запитом

Шановні клієнти!

АЦСК ІДД ДФС розроблено інформаційні відеоматеріали щодо блокування та скасування посилених сертифікатів за електронним запитом з використанням надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача.

Переглянути відеоінструкцію по блокуванню посилених сертифікатів за електронним запитом можна за цим посиланням

Переглянути відеоінструкцію по скасуванню посилених сертифікатів за електронним запитом можна за цим посиланням

Перейти до програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1»

14 квітня 2015 | Про припинення надання послуг ЕЦП працівникам органів юстиції

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що Акредитованому центру сертифікації ключів державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України видано свідоцтво про акредитацію центру сертифікації ключів Серія А № 33, який починає обслуговування працівників органів юстиції, їх територіальних підрозділів, державних нотаріальних контор та державних нотаріальних архівів.

У зв’язку з чим, АЦСК ІДД ДФС припиняє надавати послуги ЕЦП працівникам органів юстиції.

Додатково повідомляємо, що АЦСК ІДД ДФС продовжує обслуговування сформованих посилених сертифікатів клієнтам даної категорії до завершення їх строку чинності.

08 квітня 2015 | Про оновлення надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1»

Шановні клієнти!

Повідомляємо про реалізацію в надійному засобі електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», окрім блокування, також можливості скасування власного посиленого сертифіката за електронним запитом, використовуючи особистий ключ підписувача.

Процедура скасування посиленого сертифіката за електронним запитом триває менше однієї хвилини та не потребує відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС.

Детальну інформацію щодо блокування та скасування посилених сертифікатів за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» можна переглянути в настанові користувача (п. 5.9 та п. 5.10 відповідно).

Завантажити актуальну версію надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та настанову користувача можна у розділі «Програмне забезпечення» / «Інше» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за цим посиланням ».

Для заощадження власного часу перед зверненням до АЦСК ІДД ДФС з метою отримання послуг електронного цифрового підпису, попередньо здійснюйте скасування чинних посилених сертифікатів (за їх наявності) за електронним запитом.

30 березня 2015 | Про зміну технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

У зв’язку зі зміною найменування АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, які необхідно додати до файлового сховища програмного забезпечення, що використовується для накладення електронного цифрового підпису на електронні документи.

Завантажити повний перелік актуальних технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

27 березня 2015 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з проведенням 28.03.2015 регламентних робіт на серверах програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС в період з 9 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. доступ клієнтів до електронних сервісів центру буде обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

20 березня 2015 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!


У зв’язку з проведенням 21.03.2015 регламентних робіт на серверах програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС в період з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. доступ для клієнтів до електронних сервісів центру буде обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

26 грудня 2014 | Про акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Шановні клієнти!


Повідомляємо, що 25 грудня 2014 року о 09:00 відбулося засідання постійно діючої комісії з акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів.

За результатами засідання комісією винесено рішення рекомендувати центральному засвідчувальному органу здійснити акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та видати акредитованому центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС відповідне свідоцтво.

04 листопада 2014 | Обов’язкова реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) з 1 січня 2015 року

Шановні клієнти!

З 1 січня 2015 року набирають чинність норми Закону України
від 31 липня 2014 року №1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», у зв’язку з чим всі платники ПДВ зобов’язані реєструвати податкові накладні у ЄРПН незалежно від суми.

За повідомленням учасника Меморандуму* – компанії «АйФін» для забезпечення можливості електронного адміністрування податку на додану вартість для клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів у сервісі iFin Zvit реалізовані наступні безкоштовні можливості:


  • створення електронних податкових накладних;

  • імпорт електронних податкових накладних з інших програм;

  • подання та гарантована реєстрація електронних податкових накладних в ЄРПН;

  • отримання даних про наявність електронних податкових накладних в ЄРПН.


Сервіс iFin Zvit призначений для подання платниками податків електронної звітності до податкових органів, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України з використанням електронного цифрового підпису АЦСК ІДД Міндоходів.

Детальну інформацію про сервіс iFin Zvit можна переглянути за посиланням https://www.ifin.ua/


* - Меморандум щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу

Переглянути архів
Актуально
До уваги розробників та експлуатантів програмного забезпечення (електронних онлайн сервісів), які здійснюють централізований доступ до сервісів АЦСК ІДД ДФС

Про внесення змін до форми Договору про надання послуг електронного цифрового підпису