Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС
                                          Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС     0 800 501 007

Новини

20 лютого 2015 | Про затвердження Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!

У зв’язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – ІДД Міндоходів) та створенням Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС), який є правонаступником усіх прав та обов’язків ІДД Міндоходів, змінено найменування Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів на Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) та пройдено процедуру акредитації (свідоцтво про акредитацію центру сертифікації ключів серії А №30).

Крім того, розроблено та затверджені – нова редакція Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису (наказ ІДД ДФС від 17.02.2015 №15), що набудуть чинності 02 березня 2015 року.

Форми за попереднім зразком приймаються віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 02 березня 2015 року.

Нові форми реєстраційних документів ви можете завантажити за цим посиланням

15 січня 2015 | Реалізовано підтримку надійних засобів ЕЦП АЦСК ІДД ДФС у веб-порталі «TAXER»

За повідомленням учасника Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу ТОВ «ТАКСЕР» веб-портал «TAXER» надає клієнтам АЦСК ІДД ДФС можливість безкоштовно підписати та відправити електронну звітність до органів ДФС.

26 грудня 2014 | Про акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Шановні клієнти!


Повідомляємо, що 25 грудня 2014 року о 09:00 відбулося засідання постійно діючої комісії з акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів.

За результатами засідання комісією винесено рішення рекомендувати центральному засвідчувальному органу здійснити акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та видати акредитованому центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС відповідне свідоцтво.

04 листопада 2014 | Обов’язкова реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) з 1 січня 2015 року

Шановні клієнти!

З 1 січня 2015 року набирають чинність норми Закону України
від 31 липня 2014 року №1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», у зв’язку з чим всі платники ПДВ зобов’язані реєструвати податкові накладні у ЄРПН незалежно від суми.

За повідомленням учасника Меморандуму* – компанії «АйФін» для забезпечення можливості електронного адміністрування податку на додану вартість для клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів у сервісі iFin Zvit реалізовані наступні безкоштовні можливості:


  • створення електронних податкових накладних;

  • імпорт електронних податкових накладних з інших програм;

  • подання та гарантована реєстрація електронних податкових накладних в ЄРПН;

  • отримання даних про наявність електронних податкових накладних в ЄРПН.


Сервіс iFin Zvit призначений для подання платниками податків електронної звітності до податкових органів, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України з використанням електронного цифрового підпису АЦСК ІДД Міндоходів.

Детальну інформацію про сервіс iFin Zvit можна переглянути за посиланням https://www.ifin.ua/


* - Меморандум щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу

12 серпня 2014 | Про оновлення Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів


Шановні клієнти!

Для впорядкування процесу отримання усіма категоріями клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів, витяг з якого можна завантажити/переглянути у розділі «Регламент роботи».

Зокрема, Регламент АЦСК ІДД Міндоходів доповнено переліком документів, для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, конкретизований порядок реєстрації, введена окрема частина, що передбачає порядок реєстрації державних установ, підприємств, організацій. Внесені зміни до процедур та механізмів обслуговування посилених сертифікатів тощо.

Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів набуде чинності через десять календарних днів з дня її розміщення (публікації) на цьому ресурсі (з 22.08.2014), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до чинного Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів.

Переглянути архів
Актуально
Про затвердження Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нових форм реєстраційних документів

Про отримання послуг ЕЦП юридичними особами